Inne nuty Takie Tam Bosski Roman
Bosski Roman - Stereotyp
Fajne? Polub To
Tekst piosenki Powiedz ile wiesz o sobie? na ile myślisz siebie znasz?
Czy chodzi tylko o seks czy chodzi tylko hajs ?
Czy chodzi tylko spryt jaki spryt , jaki spryt paranoje... wstyd!
Ej Wałek dawaj ten bit ja go rozpocznę , ogień w górze odpalony splif!

Powiedz ile wiesz o sobie? na ile myślisz siebie znasz?
Czy chodzi tylko o seks czy chodzi tylko hajs ?
Czy chodzi tylko spryt jaki spryt , jaki spryt paranoje... wstyd!
Ej Wałek dawaj ten bit ja go rozpocznę , ogień w górze odpalony splif!

Ej no za czym gonisz i przed czym się bronisz
bez kitu w okół wszyscy zieloni , zaspani , obojętni , nie tomni.
Bracia do broni wystrzelamy ich wszystkich rymami ,
jak ciągle będą stać wydam płytę i puszczę ich wszystkich z Torbami
Sprawdź! Zosatwiam w tyle stereotypy , stereotyp Wuzet bez lipy.
Nie obchodzą mnie wasze płyty , klipy , te same legendy to już mity...
bez kitu jesteś zbyt przepity , byłeś kimś-jesteś nikim pozostało
nagrywać radiowe hity
czasami mam zwidy jakby cały ten świat był na niby ,
wszyscy sie spieszą to ja będę leniwy ,
na wakacje lecę do Polski nie do Telaviwy
nie myślę czy ten los jest sprawiedliwy bo dla mnie dobre koncerty,
dobre nagrywy, dobre towarzystwo , dobry klub , dobre biby.

By robić swoje nie muszę być w Polsce ,
mam własne zdanie więc nie mów mi jak mam żyć
to chyba proste , chcemy czuć sie dobrze , a Ty!
rób lepiej swoje albo zamknij , zamknij ryj!

Strzał!
Stereotyp działa na Cibie tak jak zły dotyk,
zmanipulowany teoriami tej głupoty,
jara sie gównem jak stanem cnoty
Wyjebane mam na takie pojebane loty!
Duży jest nas sens , nie ma takiej kwoty
nie ma takiej kwoty!!
Jestem świrem robie grajmy , mam wyjebane na Twoje fernshnaidy
Jesteś kozakiem , czujesz sie kotem ?
Szybko Ci sprawę wyjaśnie jak Popek!]
Nie jestem po to by dawać grozę,
ja daje przesłanie , obalam narkozę ,
robię co robie i robie to dobrze ,
kto rozumie mnie ten doceni mój krążek
Zostawiam problem temu co ma go , temu co ma go..ooo..
Ja walczę rymami że stereo plagą

Jestem świrem robie grajmy mam wyjebane na Twoje fershniedy x2

Wykraczam poza schematy , autentycznie tak jak przed laty
Czysta zajawka i nic po za tym, mój hejterzy są spisani na straty
Olewam stereotypy , jestem jednym z mojej ekipy,
Gdy biorę mikrofon nie ma lipy , gdy biorę mikrofon nie ma lipy,
To jest wojna pierdole pacyfizm , nielegalny tak jak graffiti
Hip-hop jest wielki tak jak Pacyfik to jest dla mnie na zawsze pozytyw
Kiedyś tak było , rzeczywiście , teraz to nie jest tak oczywiste ,
Pseudo raper , lamus , heister , wszyscy wyłapią od nas na pizde
To jest wojna pierdole pacyfizm , Yo wałek pierdoli pacyfizm
To jest tak , pierdole komercje , weź to kurwa skumaj wreszcie

Słyszałem że z nasz mnie ze stereo płyt , mam jeden cel łamać stereotyp,
Masz swoją jazdę i swój własny styl , czemu Ci wstyd?
Działaj odważnie , zanim niemożliwe stanie się faktem , życie nieraz
Wypróbuje Twój charakter , bądź uparty , działąś z fartem
Szczególnie gdzy stawiasz wszystko na jedną kartę!
WoW!!!
Widzę tamci i Ci , mówią Ci jak żyć hipokryci ,
Chcesz być najlepszy ? Musisz ćwiczyć!
Nie daj się złapać na kici kici. Miał!
Bo Ci wyjdą nici, z tego wszystkiego co się liczy
Jesteś jak inni zawodnicy więc bądź gotowy kiedy usłyszysz:
Strzał!
***Tak to Twoja kolej , zgarnij swoich niedowiarków
Masz swoje pole do popisu
Bo jest szansa która słowa {***}
Więc łam stereotyp , pierdol ich ploty
Wiń swoje loty , dbaj o swe noty!
Odrzuć głupoty , nagrywaj koty,
Wiesz co masz robić? /No to do roboty!

Słuchajcie tego skurwysyny!

Stereotypy ! walcie torby ,głąby , walcie spryty ,
W zasadzie nie minęło zawsze będą Ci od siania lipy
Rosną jak po deszczu grzyby my mamy VIP=y
Oni robią dziadostwo stypy , to już więcej głosu mają dzieci i ryby
Zasadzić drzewo , spłódź syna i wybuduj dom
Idź na prawo nie na lewo segreguj złom ,
Chwyć za łopate a nie za łom ziom!
Nie pij nie pal to szkodzi zdrowiu ja spierdalam stąd
Dla nich ten kto olał wykształcenie ten jest jeleniem
nie ma umiejentności bo co? bo reprezentuje tylok podzieme
Ten jest awanturnikiem bo am blozny na całej facjacie
a ten odurzony narkotykiem bo tańczy , śmieje sie i skacze , patrzcie!

Kategoria: Polski hip hop
Hip Hop do góry ↑

Popularne Piosenki

Najnowsze

Losowo